وبسایت رسمی اسمعیل محمَدی

به نام آفریننده خلیج همیشه فارس ...:::... کوله باری پر از دیروز ، رهسپار فرداها ...

وبسایت رسمی اسمعیل محمَدی

به نام آفریننده خلیج همیشه فارس ...:::... کوله باری پر از دیروز ، رهسپار فرداها ...

شهر من...از سروده هایم...

شهر من ...


شهر من رویای دیرینه است


شهر من سر سبز و بارانی است


میان جنگل و دشتش


همه عشق است و رویایی است


شهر من چون گیسوان مخملین


پر پیچ و پر تاب است


ز هر سو با نسیم عشق بی تاب است


شهر من هر شب چراغانیست


درون کوچه های خلوتش


رویای انسانی است


اگر تاریخ را روزی است


و یا این چرخ را عمری است


من این را خوب می دانم


که شهرم در تمام عمر جاوید است


چرا ؟ چون شهر من همزاد تاریخ است


نسیم قدمتش از هر کران پیداست


ز هر سو بنگری ، آزادگی پیداست


همه از مردمانش نور می خواهند


صدای شادی نوروز می خواهند


شهر من سرشار ایثار است


عطر چای و شالیش لبریز ایمان است


همه از مردمان پاک و پرکار است


میان نی نی چشمان مردم نور می بارد


محبت از نگاه شادشان پیداست


شهر من اندیشه است و مأمن اندیشه سازان .


15/9/86

از دیوان اسمعیل محمَدی

مردی که مثل هیچ کس نیست...

ورزش موی تای و حکم قهرمانی آقای امیر حسین دلارام

قهرمان برجسته و برتر ملی و آسیایی استان گیلان (شهرستان بندر انزلی) رشته ورزشی موی تای(بوکس تایلندی) آقای امیر حسین دلارام و مربی بزرگوار و گرانقدر این رشته جناب آقای سیامک مؤذن به مناسبت سال جدید و عرض تبریک نوروز و دریافت حکم قهرمان کشوری در دفتر جناب آقای مهندس اسمعیل محمدی رئیس هیئت (p-1) تای بوکسینک-کیک بوکسینگ استان گیلان...

مصاحبه ای کوتاه جهت آشنایی بیشتر با آقای امیر حسین دلارام قهرمان برجسته شهرمان بندر انزلی:

"امیر حسین دلارام هستم

از سال 1386 با ورزش موی تای (بوکس تایلندی ) آشنا شدم و تمرینات رو زیر نظر استاد عبداللهی برای اولین بار در باشگاه بندر آغاز کردم و بعد از آمادگی یک ساله و آشنایی با استاد بزرگوار جناب آقای سیامک مؤذن تمرینات رو به طور حرفه ای ادامه دادم وبه لطف خدا مقام هایی از جمله :

قهرمان چهار دوره کشور

مقام اول و و دوم فوق حرفه ای در کشور تایلند 

مقام اول بین المللی در کشور تایلند

مقام اول و دریافت کاپ آزاد در تایلند

و اخیراً در مسابقات P-1 کشوری که در شهر کرج برگزار شد مقام اول رو کسب کردم.و به امید پروردگار در 20 فروردین در مسابقات جهانی که در ترکیه برگزار خواهد شد در وزن 70 کیلو حضور خواهم داشت...

و در آخر از استاد بزرگوارم جناب آقای سیامک مؤذن و همچنین جناب آقای مهندس اسمعیل محمدی رئیس هیئت P-1 استان گیلان بابت زحماتشون تشکر و قدردانی میکنم."

------------------------------------------------------------------------------

با سپاس بسیار از این قهرمان برجسته شهرستان بندرانزلی

و با سپاس فراوان از مربی بزرگوار این رشته جناب آقای سیامک مؤذن و

همچنین جناب آقای مهندس اسمعیل محمدی رئیس هیئت p-1 استان گیلان 

و با آرزوی موفقیت برای این عزیزان و به امید پیرزویهای هر چه بیشتر برای ورزش شهرمان بندر انزلی...

تیم قایقرانی شهرستان بندر انزلی و تبریک سال جدید

دیدار اعضای باشگاه قایقرانی وطن،ملی پوشان ایران و قهرمانان آسیایی


شهرستان بندرانزلی و تبریک سال جدید در نشستی صمیمانه با جناب آقای


مهندس اسمعیل محمّدی (پیشکسوت در عرصه ی قایقرانی ) و با حضور جناب


آقای محمود ساویز، مربی محترم تیم قایقرانی شهرستان بندر انزلی و  


استان گیلان و مربی تیم ملی آبهای آرام جمهوری اسلامی ایران 


دیروز سه شنبه 92/1/6 در شرکت حسابداری و حسابرسی کهن ارتباط خزر...


با آرزوی پیشرفت و موفقیت برای این دوستان ورزشکار و قهرمان در سال جدید...

+با کلیک بر روی عکس بالا میتوانید عکس را با سایز اصلی مشاهده بفرمایید.