وبسایت رسمی اسمعیل محمَدی

به نام آفریننده خلیج همیشه فارس ...:::... کوله باری پر از دیروز ، رهسپار فرداها ...

وبسایت رسمی اسمعیل محمَدی

به نام آفریننده خلیج همیشه فارس ...:::... کوله باری پر از دیروز ، رهسپار فرداها ...

شهر من...از سروده هایم...

شهر من ...


شهر من رویای دیرینه است


شهر من سر سبز و بارانی است


میان جنگل و دشتش


همه عشق است و رویایی است


شهر من چون گیسوان مخملین


پر پیچ و پر تاب است


ز هر سو با نسیم عشق بی تاب است


شهر من هر شب چراغانیست


درون کوچه های خلوتش


رویای انسانی است


اگر تاریخ را روزی است


و یا این چرخ را عمری است


من این را خوب می دانم


که شهرم در تمام عمر جاوید است


چرا ؟ چون شهر من همزاد تاریخ است


نسیم قدمتش از هر کران پیداست


ز هر سو بنگری ، آزادگی پیداست


همه از مردمانش نور می خواهند


صدای شادی نوروز می خواهند


شهر من سرشار ایثار است


عطر چای و شالیش لبریز ایمان است


همه از مردمان پاک و پرکار است


میان نی نی چشمان مردم نور می بارد


محبت از نگاه شادشان پیداست


شهر من اندیشه است و مأمن اندیشه سازان .


15/9/86

از دیوان اسمعیل محمَدی

مردی که مثل هیچ کس نیست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد