وبسایت رسمی اسمعیل محمَدی

به نام آفریننده خلیج همیشه فارس ...:::... کوله باری پر از دیروز ، رهسپار فرداها ...

وبسایت رسمی اسمعیل محمَدی

به نام آفریننده خلیج همیشه فارس ...:::... کوله باری پر از دیروز ، رهسپار فرداها ...

ثبت اعتراض به برگ قطعی




طبق بخشنامه قرار داده شده در مورد ماده 201 قانون مالیاتهای مستقیم کلیه مؤدیان بند "الف" وهمچنین اشخاص حقوقی که سه سال اظهارنامه مالیاتی خود را به اداره امور مالیاتی حوزه فعالیت خود تسلیم نکرده اند مشمول معافیت مالی نمیشوند.با تفسیر درست از این بخشنامه جدید که در تاریخ 1393/05/18 طی نامه شماره 230/93/60 صادر گردید میتوان از این بخشنامه به نفع سایر مؤدیان استفاده کرد.

در ذیل شما شاهد برگ قطعی مالیاتی از پزشکی هستید که سه سال متوالی (سالهای مالی 1388/1389/1390) اظهارنامه خود را تسلیم نکرده ؛ لذا با توجه به موارد گفته شده کارشناس مربوطه با استفاده از تجربه و مهارت خویش و بهره مندی از مفاد ماده 201 و تنظیم لوایح لازمه و تسلیم آن به سازمان امور مالیاتی از منافع مؤدی دفاع کرده و میزان جریمه ها کاهش و از معافیت ملیاتی استفاده شده است.




*** تذکر : کلیه پزشکان و دام پزشکان مشمول بند "ب" میباشند.



نویسنده :اسمعیل محمّدی

ضمناً هزینه استفاده از این اطلاعات ذکر 10 صلوات برای شفای همه مریضان ، خاصه اسمعیل محمّدی است.


نظرات 2 + ارسال نظر
n.m شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 14:17

موسی حسینی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 09:00

سلام جناب محمدی دوست داشتنی،همیشه پرتلاش و موفق بودی واین پیروزی های شما برای ما غیر منتظره نیست.شما از زمان دانشجویی تا به الان همواره بما محبت داشتید. و طریقه تلاش کردن را بما آموختید و یکی از الگوهای من همیشه بودید و حالا هم از اطلاعاتی که در سایتتون ارائه میدید ما استفاده میکنیم و بار علمی ما را به لطف شما ارتقاء میدیم.من که محال یک روز به سایتتون نگاهی نندازم.
دوستدار همیشگیتون

سلام آقای حسینی،خوب هستین؟از دوستان شنیدم که معاون بانک کوثر آستارا شدین،از صمیم قلب خوشحال شدم و برات آرزوی بهترینهارو دارم.ممنون از ابراز محبتی که به من نشون دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد